15.07.2012

Başörtülü Özgürsüzlük Tatlısı / Devamı 2'de


  Birileri çıkıp polise taş atan çocuklar gibi ortaya laf bırakıp kaçıyor ve devamı da gelmiyor.Konumuz bi’ başka açıdan özgürlük.
  Başörtüyü gereksiz gören bazı insanlar şöyle diyor;’Biz bu dünyaya başörtüyle gelmedik ki.’Ama biz dünyaya kıyafetle de gelmedik.Çıplak geldik.O halde niçin çırılçıplak anadan üryan gezmiyorlar?
  Üzerinde mahalle baskısını hissettiğini iddia eden insanların şöyle dediklerini de duydum;’Türkiye;yobaz,gerici insanların eline geçiyor.Ülke elden gidiyor.Her yerde başörtülüler olacak.Bize de dayatma yapacaklar.Hurra.’Bunları diyenlerin konuştukları kadar cesaret sahibi olmadıkları gibi cesur davranmadıklarını da düşünüyorum.Ne kadar zayıf karakterde olduklarını oldukça belli ediyorlar.Kendine güveni olan bi’ insanın böyle bi’ korkusu olmaz;karşı tarafa saygı duyar ki karşı taraftan saygı da görür.Baktı;saygı sınırları aşıldı,hukuksal yollara başvurur.Bunu bilir.
  Bazı insanlar;özgürlüğünü son damlasına kadar kullanma ihtiyacı hissedip başkalarının özgürlük alanına girmekle beraber insanların gözüne de sokarak erkekliğini kanıtlamak için amcalara pipisini gösteren çocuklara benziyorlar.’Benim özgürlüğüm var;herkes görsün.’diye ortada dolaşan insanların mutlaka korktukları bi’ şey var ki özgürlüğünü bu şekilde meşrulaştırıp aşırıya giderek ispatlama amacı güdüyorlar.İnsan;kendinden emin olduktan sonra böyle bi’ aşırılığa zaten ihtiyaç duymaz.
  Bu tip aşırı özgürlükçüler;birer yobazdır.Çünkü;bencildirler.Yobazlık;her türlü aşırılıktır.’Ayh bu benim işime gelmedi.Bu yobaz.’diyen kişi açıkça kendisinin yobaz olduğunu gösterir.Önüne gelene yobaz diyen kişi;olaya sadece kendi tarafından bakarak subjektif bi’ tavır sergilemektedir.Oysa ahlaki,vicdani ve resmi durumlarda objektif bi’ görüş olmak zorundadır.Kendi dışında kimseye saygı duymadan;’Ben ne dersem doğrudur.Kendi özgürlüğümden başka özgürlük tanımam.’diye de düşünen bu tür;yobazlıkta başı çekenlerdir asıl.Etrafta bu kadar çok;’Özgürlük istiyorum.’,’Devlet bana karışma.’,’Yobaz devlet.’gibi sözler sarfeden kişi varken bu ilginç türü görmüşsündür mutlaka.Korkma.Zararsızdırlar.İlaçlarını düzenli aldıkları sürece zararları kendilerine.