2.05.2012

Mesela diyorum.

- Mesela önceliklerim değişti.Sağ değil de sol elimin parmaklarıyla başlıyorum artık oje sürmeye.
Sonra mesela çoğu genç kız gibi beyaz gelinlikli hayallerim de yoktur.İlla beyaz bir şey hayal edeceksem bu,masa örtüsü ya da dişler olabilir.
Pembe yalanlarım da yoktur pek.Yani renksiz olmalı yalan dediğin.Direkt söylenmeli.
Siyah beyaz yaşamak hayatı,bunaltır beni.Öyle net ve kesin düşünmem.Grileri de olmalı insanın.
Oysa benim çöllerimde çiçek açardı.Beklendik anlarda beklenmeyen.Ya da beklenmedik anlarda beklenen.
Düşüncesizliklerim vardır mesela.O an sol göğsümün altında ritimli bir şekilde ahenkle inip kalkan bir organ eşlik eder bana.Kavalyem olur.
Mesela şeffaf,camdan topuklu ayakkabılarım yoktur.Spor,dolgu topuk ayakkabı daha absürt olabilir.Eskitilmiş bir jean üzerine salaş,beyaz bir t-shirt pek bir asil görünüm sağlayabilir bence.