19.04.2012

Simetri

- Öylece dikilmiş karşımda duruyordu.Açıkçası tam bir morona benziyordu.Ama asla bunu sesli söylemeyecektim.Şapşal bakışlı gözlerini üzerime dikmiş bön bön bakıyordu bana.Sanki tren geçiyordu.Çıt çıkardığı da yoktu.Anlaşılan ben ağzımı açmadığım sürece onun da çenesi kapalı kalacaktı.Benim için sorun yoktu.Sonuçta sesi de karga gibi olmalıydı.Sağ elimi saçlarımın arasından şöyle bir geçirerek onları arkaya doğru savurdum.O da benimkine benzer bir hareket yaptı.Bu kız,iyice sinir bozucu bi' taklitçiye dönüşüyordu.Ayağa kalkıp ona doğru sertçe bir adım attım.O da ayağa kalkıp bana doğru bir adım attı.Nefretlik cadı,en az benim kadar sinirlerine hakim olmaya çalışıyor gibi gözüküyordu.Ama ne var ki sabrım tükenmişti iyiden iyiye.O an içimden karşımdaki suratsız kaltağın suratının ortasına şöyle bir geçirmek geldi.Ancak bu müthiş planımı hiç de absürt kaçmayacak bir şekilde düşünmeden dışarıya da yansıttım.Kırıldı.Hayır hayır.Kırılan kalbi değildi.Aynaydı.