19.04.2012

Arkadaş da ne kafir.


 Arkadaş arkadaşın iltifatına ihtiyaç duyar.Çünkü ona güvenir.Yalan söylemez ancak abartmasında bir zarar da yoktur.Üstelik onore edicidir.
    Ben arkadaş cansızı bir dişiyim.Dost kavramı benim için farklı bir anlam taşır.Öyle her limanda bir sevgili gibi her ortamda bir arkadaşım yoktur.Az ve öz olmalı.Asosyal bir izlenim yaratıyor olabilirim.Ancak,uzaktan davulun sesi hoş gelir,sözünün zıttı bir durum söz konusu bende.
    Benim kabahatim yok.Elimden geleni yapıyorum normal gözükmek için.Onlar kapak yediğinde karşı tarafa kapak yaparım.Daima güzel gözüktüklerini söylerim.Kendilerine olan güven dozunu artırırım.Böyle olsaydı daha iyi olurdu,tarzı tavsiye veririm.Sırlarını kimseye açmam.Uyum sağlamaya çalışırım davranışlarına.Ne var ki onlar bunu bana karşı kullanıyorlar.En azından artık kullanamıyorlar.Hele biri vardı ki kız nefretlik bir cadı.Sürekli kırıcı kelimeler eder dobralığın arkasına sığınarak.Resmen bildiğin hakaret eder aslında.Onun yaptığının dobralıkla falan alakası yok.Terbiyesizlik,edepsizlik,kıskançlık.Bir de o tipte bu denli özgüven şaşırtıcı.
   Mesela yeni aldığım yağmurluk tarzı bir ceket vardı.Belinde kemeri falan.Kemeri açık bırakıyorum ki daha havalı dursun.Kızların hepsi beğendi.Bu ahmak demez mi:’Bu ne böyle çuval gibi.’Kızın ağzına bir yapıştırmak istedim o an.Tabi cevabını fazlasıyla aldı,o başka.Hatta baktım;bu devam ediyor tam gaz kıskançlığına,ben de onun taktiğini uyguladım kaç kez.Ve biliyor musun,hanımefendi çok darıldı bana.Düşünsene;kendi yaparken iyi,ben yapınca kötü.Ne demişler,kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına da yapma.Neyse,artık görüşmüyoruz.